söndag 2 oktober 2011

2326

för ungefär en veckan sen eller så, minent är ju inte som det var så jag vet inte när, så skrev jag en krönika. en krönika jag haft ångest över, inte velat bygga upp för jag kunde inte skriva om mina åsikter för jag tyckte ingenting. jag var tom och hade inte det minsta korn av känsla. så jag väntade tills vi blivit skällda på tillräckligt många gånger och sen skrev jag. jag kan inte säga att jag var nöjd. jag kan bättre, jag vet att jag kan bättre. när jag senare loggar in på vår favoritsida fronter och ser betyget som är satt och läser kommentarerna blir jag inget annat är upprörd. VG+ med kommentaren att VG var högsta betyg men hon ville satt MVG.
allt jag kan känna inför det här är hur fruktansvärt mycket jag avskyr det. hur jag avskyr att jag får högsta betyg på texter och arbeten jag tycker är halvdana, hetsade och inte alls i den nivå jag kan skriva. för jag kunde fan skriva.
nu sitter jag fan en söndagskväll och undrar varför jag ska gå till skolan när jag kan sitta hemma, lämna in ren skit och sen gå ut med högsta betyg.
just det, jag glömde, jag gör ju allt jag ska.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar