måndag 10 oktober 2011

1741

Vet du något som vore förträffligt? Om du kunde köpa med dig en flaska vin, så köper jag sprit och så kedjeröker vi bort livet. Ja, jag vet att det är höst nu men det finns filtar och jag kan hålla dig varm. Som jag brukade, ja precis så. Hur många bussar har vi inte väntat på i hur många minusgrader liksom? Jag skulle kunna tänka mig att sova i din säng igen ja. Bara sova, inget mer. Bara få känna din lukt. Okej jag vet jag tänker för mycket på sånt här. Och du är trött på att höra på mig jag vet. Trött på mitt humör trött på mig mig mig. Förlåt mig jag glömde för en stund att jag är ingenting att ha.
Herregud jag saknar dig så mitt hjärta dör och jag gråter varje gång jag ser dig. Det blir inte lättare. Jag röker för mycket för att slippa tänka på det. Eller dig.
Fan jag vill ju bara dela mina cigaretter med något och ha någon att skeda med. Helvete fan att ingenting blir bättre än såhär.

(jag kan vara den mest patetiska människan i världen men inte den enda)


Kolla, en gång var jag nydumpad och skitledsen. Nu är jag inte nydumpad längre! BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar