tisdag 2 augusti 2011

/fear no darkness/

"Vi börjar från början. Fast jag skulle vilja säga som jag gjorde här innan, jag trivs bättre med att börja i mitten. Så, det är så vi börjar, i mitten där vi är. Glaset är halvtomt och fåglar faller döda från himlen i natt. Det värker i skelettet på dem som aldrig kommit någonstans, inklusive mig.
Jag vet att vi aldrig kommer bli det jag egentligen, innerst inne vill. Men jag kan inte låta bli att hoppas, kan inte låta bli att vilja tro att det kommer ske ändå. Det spelar ingen roll.
Den dagen någon stannar här för kärlekens skull är jag kanske nöjd. Men än så länge så är himlen sommarkvällsblå och jag drar ner rullgardinen för att slippa se den. Vill inte vara med om något som kan betraktas som vackert eller bra. Vill se människor slitas i stycken av blodtörstiga monster. Jag vill se män få sina hjärtan krossade tusen gånger om av olika kvinnor som lever miserabla liv. Jag vill se alla misslyckas som bara människan kan.
Tjänä skulle ni alla dra nu? Vilken tur för vi ville aldrig ha er här ändå. Vi är bittrare än någonsin och jag vill verkligen ha cigg. Och just det, K."

en ny massa skit på en ny plats (som egentligen är gammal för jag har haft den i typ två år). Första inlägget som skrevs för ungefär en månad sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar