onsdag 23 mars 2011

tankarrrrr från februari

"/.../och din hand vilar på min rygg och min kind blir varm mot din bröstkorg och jag blundar oftare än faktiskt ser på filmen och redan vid första kyssen efter att filmen tagit slut förstår jag att ikväll går åt helvete/.../"

"Idag sitter jag på köksgolvet och Markus Krunegård sjunger för högt om kicken och jag önskar jag var i Norrköping /.../ Jag vet att ”du och Norrköping gör er bättre i backspegeln” en dag kommer rädda mig från misären. Jag vet att snart kommer jag somna utan att tänka på någon annan."

"Det tar inte speciellt lång tid för hjärnan att göra det till världens största grej. Det tar för lång tid att lära hjärnan att det faktiskt inte var så mycket, det var ju inget alls faktiskt. Försöker andas och göra saker, viktiga saker men idag har jag varit uppe sen nio men ändå så har jag hunnit sitta i köket med ett glas päronsaft i handen som smakar sprit och bara se på ingenting bara vara ingenting. "

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar