tisdag 22 mars 2011

Lyssnar inte på rätt indiemusik och jag är fattig på fel sätt. Jag gillar för det mesta inte vin och jag ramlar inte genom natten längre. Det blev liksom aldrig rätt. Det mesta har gått fel och fortsätter gå fel. Tro vad ni vill men ni kommer aldrig vet något om mig. Tro vad ni vill.
Är det nu oron kommer? "hon berättar ju saker för mig?" kanske du tänker, eller varför inte "är allt hon sagt en lögn?"
Ja och nej.
Jag är ingenting. Jag är popoffer, streettjej, hardcore brud, hipster, emo, plane Jane och ingenting.
Från och med 1-6 arbetsdagar framåt så är jag vans era navy storlek fem.
På fredag är jag Håkanfan och ikväll är jag nöjd.
Imorgon är jag kanske din värsta mardröm, eller kanske din högsta önskan.
Om jag fick välja skulle jag nog vara det.
Det du ville ha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar