måndag 15 november 2010

151110


idag lyssnar jag på cirkus kiev, är oaktiv och dricker te med en huvudvärk utom denna världen. Det är fint. Om man blundar och bara lyssnar så finns man inte och då är det jättejättefint för då slipper man bli påminnd om att det inte riktigt fungerar just nu.
Har varit hemma idag och inte varit speciellt aktiv. Mest sovit. Sovit utan att bli mindre trött som alltid. Sovit för att bli mer trött, må mer illa och känna huvudvärken mer.
Idag har jag en dag som inte är speciellt olik alla andra och idag mår jag ungefär som alla andra dagar. Inte något speciellt alls. Inte mer än någon annan. Slutade säga saker högt för det var ingen som lyssnade. Ja, längtar tillbaka till min räddning och mina soldater. Ikväll försöker jag vara min egna soldat. Jag är en soldat för mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar