fredag 27 januari 2012


än har det inte gått så långt, än har vi tid kvar och jag gör fortfarande de flesta besvikna. Ta vara på din skolgång säger de. Ta vara på tiden du är ung och slipper vara vuxen. Ta vara på allt allt allt, men låt mig säga en sak, det är just vad jag gör. Tar vara på att vara nu och inte då eller sen. Så ni kan tro att jag tappar kontrollen och skiter i allt men mitt enda mål är att inte ångra något alls när jag är klar. För jag gör det jag ska på mitt sätt, och jag lockar håret på fredagar och dricker vin på torsdagar. Det är inte så att Jönköping gör fel men jag gör fel och misstagen ska man väl lära sig av eller hur? Jag lär av mina egna, inte dina eller deras. Jag är min egna jävla person som skulle ska (kommer) misslyckas om och om igen tills det blir rätt. För hur ska man veta att man lever om det inte känns?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar