onsdag 23 november 2011

Tisdag

spenderade gårdagen med att gå över hela Jönköping. Jag och Nico skulle träffa Albin på en cigg vid willys på Torpa och sen till arbetsförmedlingen, där jag fick vänta i fyrtio min. Sen ville vi hitta en go bänk men råkade springa på Lady G, så vi följde med henne till AF. Sen skramlade vi pengar och drack kaffe. Det följdes av att Lady G blev hämtad och jag och Nico mötte Albin, Arn och några till så drog vi till Olles för att ta en öl. Sen tappade vi bort någon och gick till kålgården, sen bibioteket och östra centrum, sen kålgården igen.
Sen drog alla till någon utan jag, Nico och Arn så vi drog och åt. När Arn och jag skulle ta bussen så mötte vi Albin och Manolo, som vi lämnat någon timme tidigare. Det var ascoolt.
En värd tisdag som avslutades i någon sorts dimma. Alla bitar på plats puss och kram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar