onsdag 9 februari 2011

har spenderat åtta timmar hemma. pluggat, tecknat och sett på film utan att röka och bara paniksmsa tre gånger. tränar inför lovet. tränar på att sitta hemma för alla sticker. någon sa att det var alla hjärtans dag snart? blir för nostalgisk. och alla drar så kommer sitta hemma i mitt rum och se varenda film jag har för att inte märka att jag är ensam. gnällgnällgnäll. ah just det imorgon ska jag gå upp klockan fem. imorgon ska jag äntligen bli av med lite ångest och imorgon kommer ingenting vara annorlunda. förutom att jag kanske är kvar hela engelsklektionen. för lätt att gå därifrån. flyflyfly. känner mest för att åka bort och äventyra i rätt stad. mitt hjärtas stad. skulle vilja bära med mig mitt hjärtas låga men det går ju inte. hemligheter. det är lov. krånglar till allting. är stressad jämt för jag kommer inte hinna någonting innan jag dör. innan gymnasiet är slut. haha nu börjar det bli lite patetiskt här. ska väl göra något vettigt som att skriva en krönika om när fan det blev fel att lyssna på the smiths.
till er som åker på lovet: fuck you hoppas det är till helvetet ni åker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar